נושא הפנייה:

אופציות נוספות


אנחנו יודעים שכל עסק הוא מיוחד בדרכו שלו. בגלל זה אנחנו מציעים אפשרויות שירות בנוסף על חבילות השירות שלנו. בכל שלב אתם יכולים להוסיף או לשנות את חבילת השירות שאתם מקבלים, תוך שאתם נהנים מאותה רמת שירות גבוהה של אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע רב .



  • 24/7 תמיכהשירות טכנאי ליום שלם – במסגרת השרות הזה תוכלו לקבל טכנאי מקצועי שלנו ליום עבודה קבוע במשרד. הטכנאי יכיר את המערכות שלכם בצורה מעמיקה ויוכל לבצע עבודת תחזוקה שוטפת באופן קבוע, וכן לתמוך במשתמשים בתקלות שונות. כיוון שמדובר בטכנאי קבוע הוא יוכל ללוות תהליכים ארוכים באופן שוטף או פרויקטים שדורשים שילוב בין מספר גורמים שונים.

  • אפיון פרוייקטתמחור על בסיס פרויקט – אנחנו מבצעים פרויקטים שונים של הקמת רשתות, ציוד מחשוב, הטמעת שרתים ועוד. נבצע אפיון של הפרויקט ונציע לכם הצעה הכוללת שירותי רכש, הטמעה, ותחזוקה על פי הדרישות שלכם. בכל פרויקט אנחנו מעמידים לרשותכם את צוות המומחים המקצועי שלנו שילווה אתכם בכל התהליך עד להשלמתו לשביעות רצונכם המלאה.

  • שירות חודשישירות חודשי חלקי - בחלק גדול מהעסקים מצליחים להתמודד עם תקלות מחשוב פשוטות, אך עדיין זקוקים לתמיכה ושירות בכל הקשור לשרת המרכזי של העסק. במקרה הזה, אנחנו מציעים אפשרות לשירות חודשי חלקי שכולל תמיכה שוטפת וקבועה בשרת או השרתים של העסק. באפשרות הזאת אתם מקבלים ביצוע בדיקות לשרת, תחזוקה שוטפת שכוללת עדכונים ובדיקה של גיבויים ופרצות אבטחה. בחבילת השירות הזו אתם יכולים לשדרג בכל עת לחבילת השירות המלאה הכוללת תמיכה בכל העמדות בעסק. אפשרות אחרת היא לקבל שירות לתקלות בעמדות מטכנאי שלנו על בסיס קריאה ולפי הצורך.
x

אנא הכנס את מספר הטלפון שלך, ואנו מייד נתקשר אליך

call